Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Wat vervelend dat jouw bestelling niet helemaal naar wens is. Je kunt ons het beste even een maitlje sturen met wat foto’s zodat wij een beter beeld krijgen van deze situatie. Dan zorgen we dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost daar waar mogelijk is. 

Stuur een mailtje naar:
Info@reisposter.nl

Het komt wel eens voor dat u geen track & trace code ontvangt omdat wij samenwerken met verschillende leveranciers. U kunt daarom altijd even in de live chat vragen wat de status van uw bestelling is of stuur ons een mail. 

Track & trace code fotolijsten
Heeft u een fotolijst besteld? Hierbij is het helaas niet mogelijk een automatische track & trace code te sturen. Als u de bestelling niet binnen enkele dagen ontvangen heeft kunt u het beste even contact per chat of mail opnemen. 

Fotolijsten worden door een andere leverancier verzonden en zal dus apart geleverd worden van de poster.  We proberen altijd de levering op dezelfde dag te plaatsen maar dit lukt helaas niet altijd. 

Wij streven ernaar om binnen 24 uur een drukproef te mailen op werkdagen. Op drukke dagen kan dit helaas wat vertraging oplopen maar neemt u gerust even contact op via de live chat om de status op te vragen. 

Staat jouw vraag er niet bij?

Stel deze dan gerust in de live chat of suur een mailtje naar:
Info@reisposter.nl

Winkelwagen